Zaproszenie do złożenia oferty na usługę przygotowania i realizacji w sposób kompleksowy działań informacyjno-promocyjnych

Zaproszenie do złożenia oferty na usługę przygotowania i realizacji w sposób kompleksowy działań informacyjno-promocyjnych na potrzeby projektu Capacity Building for Integration and Reform – enhancing the administrative capacity of Ukrainian civil service for European integration through a comprehensive educational programme finansowanego ze środków Unii Europejskiej.
 
Data publikacji: 28 lipca 2021
 

Termin składania ofert: 17 sierpnia 2021.

WYJAŚNIENIA Z DNIA 16.08.2021:

W związku z otrzymanym zapytaniem dotyczącym treści zaproszenia do składania ofert następującej treści:

„Część C. opracowanie projektu i przygotowanie (w tym druk) ulotek oraz broszur informacyjnych (wersja elektroniczna i tradycyjna)

Ten wymóg jest dla nas bardzo niejasny i nieprecyzyjny.  W jakich formatach i ilości stron mamy przygotować te ulotki oraz broszury informacyjne oraz jakiej jakości druku tych materiałów Państwo oczekują?

W przypadku przygotowania spotu video, jeśli chcielibyśmy użyć statystów, którzy wystąpią w klipie promującym, jest szansa, by osoby z Państwa Kolegium w nim wystąpimy czy w grę wchodzi tylko zatrudnienie przez nas zewnętrznych statystów? Co mieli Państwo na myśli pisząc „niekonwencjonalne rozwiązania”? Jak mamy to dokładnie rozumieć? Czym jest scenariusz technologiczny spotu? Co ma zawierać?

W zapytaniu ofertowym wymagają Państwo również o „publikacji materiałów sponsorowanych”. Co mają na myśli Państwo pisząc „publikacja”? Chodzi o działania reklamowe takie jak np. kampanie banerowe w Google Ads lub kampania sponsorowana na Facebooku czy np. reklama spotu w sieciach dystrybucji reklamy, czy np. publikacje artykułów sponsorowanych na temat działań do których będziemy przygotowywali materiały? Jakie działania, których Państwo oczekują kryją się pod hasłem „publikacja materiałów sponsorowanych”?”

„Zgodnie z zasadami UE konieczne jest wskazanie maksymalnej kwoty tego postępowania. W związku z tym będziemy wdzięczni za wskazanie tej kwoty.”

Zamawiający wyjaśnia co następuje:

  1. Zamawiający oczekuje ulotek w jakości druku full-color, na papierze kredowy o gramaturze 300, maksymalnie do 20 stron w broszurze. Nakład będzie wynosił 500 sztuk, z czego 250 szt. w języku angielskim oraz 250 szt. w języku ukraińskim)
  2. Zamawiający nie przewiduje, aby pracownicy Kolegium występowali jako statyści. Zamawiający przewiduje możliwość przekazania własnego ok. 45 sekundowego materiału nagraniowego do wykorzystania w montażu bieżącego filmu (z udziałem własnych pracowników/ współpracowników/ studentów), a także przewiduje zapewnienie udziału 1-2 osób, które przedstawią krótkie wypowiedzi na potrzeby filmu (nagrania winien dokonać Wykonawca).
  3. Niekonwencjonalne rozwiązania, nowoczesne formy komunikacji to mogą być np. animacje komputerowe, dynamika narracyjna, wyrazistość formy i oddziaływania na wyobraźnię widza, itp.
  4. Scenariusz technologiczny spotu powinien zawierać co najmniej plan i krótki opis rozwiązań, które zostaną zastosowane. Scenariusz technologiczny pozwoli ocenić Zamawiającemu jakie rozwiązania Wykonawca zamierza zastosować w spocie.
  5. Materiały sponsorowane – to są tekstowe artykuły z ilustracjami na temat realizacji projektu N4CB opublikowane na stronach internetowych wskazanych mediów na prawach reklamy.
  6. Zamawiający wskazał maksymalny budżet – 40 000,00 PLN